پانزدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران

,

پانزدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران

پانزدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران با موضوع بیمار، داروساز و داروخانه و با محوریت درد و درمان های آن با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دو هزار متخصص داروساز در بازه زمانی مذکور در سالن همایشهای رازی برگزار گردید.

‘سید حمید خوئی’ دبیر انجمن علمی داروسازان ایران در آیین گشایش پانزدهمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران اظهار کرد با توجه به اینکه درد یک مشکل شایع در تمام جوامع محسوب می شود به همین دلیل مقوله درد و درمان های آن به عنوان محورهای اصلی کنگره امسال انتخاب شده است. وی افزود: طی سه روز برگزاری این کنگره حدود ۳۵ نفر از دانشمندان و پژوهشگران بنام کشور اطلاعات و آخرین دستاوردهای خود را در زمینه درد برای شرکت کنندگان ارائه خواهند کرد.

شرکتهای مختلف دارویی، آرایشی-بهداشتی و تجهیزات پزشکی در نمایشگاه جانبی این همایش حضور داشتند. گروه  Golden life درمان یاب دارو نیز با اجاره یک غرفه ۹ متری در این همایش حضور فعال داشت و با ارائه بروشورهای علمی به اطلاع رسانی ۸ محصول قدیم و معرفی محصولات جدید خود پرداخت. در۳ روز این همایش که سومین سال متوالی حضور تیم گلدن لایف در همایش داروسازی محسوب می شد، در مجموع تعداد تقریبی ۶۰۰ داروساز و داروخانه دار شاغل در تهران و شهرستانها از غرفه Golden Life بازدید نمودند. تصاویرضمیمه از غرفه درمان یاب دارو در همایش مذکور می باشد.